576 M

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GÖREVLERİ

1.    Üniversiteye gelen ve giden evrakların kayıt işlemlerini gerçekleştirmek,

2.    Üniversitemize kurum içi ve kurum dışından iletilen tüm evrakların EBYS üzerinden iş akışının hızlı, etkin bir biçimde yürütülmesini sağlamak,

3     Rektörlük ve Genel Sekreterliğin yazışmalarını yürütmek, yapılacak yazışmaları kontrol etmek, paraf etmek ve üst yöneticilere sunmak,

4.    Üniversite Kurullarının (Mütevelli Heyeti, Senato, Üniversite Yönetim Kurulu, Koordinasyon Kurulu ve Disiplin kurulu) toplantı duyurularını yapmak, gündemlerini hazırlamak, kararlarını yazmak ve ilgili birimlere dağıtmak,

5.    Üniversite Senatosunca / Mütevelli Heyetince kabul edilen yönetmeliklerin Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girme işlemlerini yapmak,

6.    Üniversiteye gelen dış yazılardan süreli cevap verilmesi gereken yazıların süresinde cevaplandırılmasını takip etmek ve süresinde cevaplandırmasını sağlamak,

7.    İlgili birimler ile koordineli olarak Üniversite Senatosunca / Mütevelli Heyetince kabul edilen yönerge ve yönetmeliklerin Üniversitenin web sayfasında yayımlanmasının sağlamak,

8.    Evrakları kodlama sistemine göre dosyalamak ve arşivlemek,

9.    Fiziki yazı, belge, dosyaları sistematik olarak yıl, konu esaslı arşivlemek ve saklamak,

10. Belgelerin kurum içinde dağıtım ve dolaşım işlemlerini koordine etmek,

11. İşlemi tamamlanan belgelerin dosya tasnif planlarına uygun olarak dosyalamak, saklama planları çerçevesinde, arşive transfer veya imha işlemlerini yapmak,

12. Mevzuat ile Yazı İşleri Müdürlüğüne verilen diğer görevleri yapmak,

13. Rektör ve Genel Sekreter tarafından verilen diğer görevleri ve işleri yerine getirmek.